BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag den 17. marts 2012

Donnas skitse (eller: Scrap i det jyske - Vinder af Scrappers Kortudfordring)

Linda lavede også en udfordring på dagen - flere faktisk - hun er meget gavmild. I anledning af Donnas nye skitse skulle man lave et kort efter dén (ligesom ved Scrappers fødselsdag).

Nu har Donna og jeg været veninder i længere tid end nogen af os vil indrømme, for de afslører vores fremskredne aldre respektivt, men vi har altid været kreative sammen. Derfor har vi også altid sammenlignet os med hinanden. Heldigvis er vi forskellige nok til at vi har inspireret hinanden og udviklet os samtidig.

Derfor var det også med en vis tøven, at jeg kastede mig over skitsen. Jeg ville jo gerne gøre det godt ...


Resultatet blev dette kort, der i min version blev mere champignon end paddehat:








Jeg synes teksten "The road to a friend's house is never long" var meget passende da

1) det jo var et lille hus !
2) det var min venindes skabelon og tanken bag handlede om venskab
3) om Donna ikke kunne lide min tolkning af hendes skitse, blev hun måske formildet af tanken bag citatet *S*


Her er kunstnerens eget kort til Scrapper:



Donna har lagt flere korteksempler ind end det du kan se her. Skitsen kan som sagt købes gennem Scrapper her til den svimlende sum af en 5'er *S* Den er bare SÅ sød.


Og nu gevinsten:

Jeg vandt med mit kort ALLE Donnas skitser indtil nu (det er mange) nogle af dem har jeg og bruger flittigt men nu er samlingen altså komplet ... muhahahahaha.

Jeg gør det, at jeg laminerer skitsen inden jeg klipper den ud og bruger den. For at holde styr på alle løs-dele, laver jeg hul i og samler dem med en brad. Så har jeg altong samlet på ét sted.

Sådan :





Udover skabelonerne fik jeg "Donnas favoritter" - det er ting, Donna plejer at bruge til sine kort, udvalgt af Linda. Det var tråd, rhinsten i flotte farver, dew drops, glossy (min favorit) og liquid pearl. Lige til at gå i gang med mine egne "Donna kort" *S*

9 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Det er altså også et lækkert kort :)
Hvis du har overskud af skabelonerne overtager jeg da gerne *G*

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det en sød paddehat. Og så flot du har lavet det. Tillykke med den skønne gevinst(den gad jeg da også godt at have vundet). Ærgeligt jeg ikke kunne komme med, men synes hver gang der er et arrangement skal vi noget andet.

Trine sagde ...

Tak, søde Mette. Altså for mit vedkommende var det nok meget godt du ikke var med. Så havde du sikkert vundet *S* Men dit behagelige selskab er da altid at foretrække!

Hvad så nu du har datoer til Skaga Scrap, Kreative dage og Kort og Scrap (det er jo først i sepetember) kan du så ikke plnlægge aktiviteter omkring det? Der vil altid være sammenfald!

Og det er nok heller ikke smart at deltage i alt - det er ihvertfald dyrt ;-p

Kristian fra HobbyTavlen.dk sagde ...

Rigtig lækkert, hvis du ønsker lidt mere feedback end bare 2 kommentar, hvilket jo også er rart, så kan du prøve Hobbytavlen.dk

Anonym sagde ...

Third, let's say you are not satisfied with the camera that you purchased and you decide to change. What is the best point and shoot digital camera 2011. re photographing flowers, a captivating sunset, or your friends at the park, you can be confident that you.

Also visit my webpage :: canon 6d

Anonym sagde ...

You can easily program your NFC chips to perform particular
functions such as:. Although the official announcement for Samsung Galaxy
S3 handset will come in several months, every Android enthusiast is eager see the technical specifications
of the Samsung's next flagship smartphone. The previous two handsets being the Samsung Nexus and the Nexus One.

Also visit my blog ... samsung s3

Anonym sagde ...

The samsung galaxy note is available in elegant white and black colour.

Samsung is indeed implementing some great tactics to come up in this tough competitive phone markets.
When you finish with the app, most people just hit the
Home button or the back arrow button go to the main menu.

Anonym sagde ...

A fast and practical netbook that may be for the more. The HTC Evo 3D was always going to be a great phone but
in order to be successful it needs suitable software to back it up.
3 together with the improved graphics and enhanced multitasking facilities.


my webpage ... samsung chromebook

Anonym sagde ...

Many people experience problems when they first buy and install their Roku digital video player.
All 3 of the devices take care of high-definition streaming video, although the XD
is the most reasonably priced with 1080p capability.
A stable internet connection is needed, may it be using a cable-powered connection or wifi.


my blog: roku 2 xs